06 30 964 5615 |

16 ok, hogy miért sportolj áldott állapotban (is). (2. rész)

16 ok, hogy miért sportolj áldott állapotban (is). (2. rész)

9. Rugalmasnak érezheted magad
A relaxin nevű terhességi hormon lazítja el a csípőízületeket. Gyengéd nyújtásokkal, melyeket például kismama jógán végzünk, megnyithatod ennek a lehetőségét.
10. Középkorúként is fittebb leszel
Egy tanulmányban, melyben nőket vizsgáltak 20 évvel a szülés után arra az eredményre jutottak, hogy akik a várandósság alatt is sportoltak, azok 2,5 perccel gyorsabban tudták lefutni ugyanazt a távot, mint akik nem sportoltak.
11. Sokkal inkább fogod magad dögös kismamának, mint bálnának tartani
Akik sportolnak várandósan is, pozitívabb test-képpel rendelkeznek-ez logikus.
12. Megtanulsz lazítani
A légzéstechnika, az élvezhető mozdulatok pl. a kismama jógában megtanítják az izgága kismamákat is lenyugodni.
13. Ha vízben edzel, megtapasztalhatod a súlytalanság élményt
Sok nő számára az úszás vagy aqua aerobik jelenti a megoldást.
14. Kevésbé fog dagadni a lábad
A tested ilyenkor több vizet tart vissza és a növekvő méhed is nyomást gyakorol az erekre, így hátráltatja a vér visszajutását a szívedbe. A sport segíti a véráramlást.
15. Növelheted a leendő gyermeked esélyeit is, hogy sportos legyen
Egy tanulmány szerint azok, akik már az anyaméhben megtapasztalták a sport hatásait, 20 éves korukra jobban teljesítettek, mint azok, akik édesanyja nem mozgott a várandósság alatt.
16. Szülés után hamarabb visszatérsz
A baba születése után gyorsabban felépülsz és hamarabb élvezed újra a hobbijaidat, mész társaságba és könnyebben megbirkózol az új szerepeddel is.

Folyt. köv.
Forrás: Fit Pregnancy Magazine

16 ok, hogy miért sportolj áldott állapotban (is). (2. rész)
Kapcsolat

Hívj vagy írj nekem bármikor, szívesen segítek!

06 30 964 5615

Csatlakozz!
Rendezvényeken való megjelenés

Céges rendezvényeken, iskolai, óvodai, baráti eseményeken is mozoghatsz a Detty Fit Club csapatával!

Ablak bezárása