06 30 964 5615 |

16 OK, hogy miért sportolj áldott állapotban (is)! (1. rész)

16 OK, hogy miért sportolj áldott állapotban (is)! (1. rész)

1. Valószínűleg, kevesebb kg-ot fogsz felszedni, mint azok a kismamák, akik nem mozognak.

2. Könnyebb szülés és felépülés
Természetesen nincs garancia, de az erős hasizmok és a fitt kardiovaszkulárisrendszer biztosítja a jobb állóképességet, ami a tolási szakaszban fontos.


3. 27%-kal csökkentheted a terhességi diabétesz kockázatát
A magas vércukor szint a terhesség alatt növeli akockázatot, de a sport segít ennek megelőzésében.



4. Jobb közérzet
Az aktívkismamáknak jobb a kedvük és a közérzetük, ez nem csak a sport után közvetlenül van így, hanem általában is.



5. Kisebb esély a hátfájásra
Mindenmásodik-harmadik kismama panaszkodik hátfájásra, de a vízi sportok, a jóga éshátizom erősítő gyakorlatok segítenek ezen.



6. Több energia
Amikor úgy érzed, merülni kezdenek az elemek, egy 10 perces séta is újra tud tölteni.


7. Kisebb esély a székrekedésre
Az állapotos nők emésztése lelassul, köszönhető ez a hormonoknak is, de a rendszeres testmozgás és a magas rosttartalmú ételek segítik az anyagcserét.


8. Pozitív visszajelzések
Mindenki mosolyra fakad, ha meglát egy állapotos nőt, mondjuk az elliptikus tréneren. SŐT! Nincs is figyelem felkeltőbb a teremben, mint egy állapotos nő a bicepsz padon:)



16 OK, hogy miért sportolj áldott állapotban (is)! (1. rész)
Kapcsolat

Hívj vagy írj nekem bármikor, szívesen segítek!

06 30 964 5615

Csatlakozz!
Rendezvényeken való megjelenés

Céges rendezvényeken, iskolai, óvodai, baráti eseményeken is mozoghatsz a Detty Fit Club csapatával!

Ablak bezárása